Geschillen en Klachtenprocedure
Wij proberen je zo goed mogelijk te ondersteunen en te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de geboden dienstverlening en niet alles naar wens is verlopen. Bluebirds beschouwt klachten als een uitgelezen kans om de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren. Om jouw klacht goed te kunnen afhandelen en te zorgen dat wij kunnen leren van jouw klacht, vragen wij je onderstaande procedure te gebruiken voor het indienen van je klacht.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Je uiting van ontevredenheid of klacht kun je aan Bluebirds kenbaar maken. Dit kan schriftelijk via info@blue-birds.nl. Wij gaan je klacht aannemen en zorg dragen voor een correcte afhandeling binnen 4 weken.
Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen dan wordt uw hiervan binnen de vastgestelde termijn in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht. Wij streven ernaar binnen 4 weken uitsluitsel te geven.
Geef een heldere omschrijving van je klacht met de nodige details en stuur een mail naar info@blue-birds.nl. Uw klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.
Indien oneens met de afhandeling van jouw klacht kun je contact opnemen met E. Kneepkens info@klachtconsult.nl. Hiervoor dient wel eerst de klachtenprocedure van Bluebirds te zijn doorlopen. Het uiteindelijke oordeel van E.Kneepkens is bindend voor Bluebirds.
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 1 jaar bewaard.